Mammutton Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Hei Har noen erfaringer med Therm-a-Rest Trekker Chair og skumunderlag? Har en slik Therm-a-Rest z-lite matte som jeg passer fint i forhold til bredden på stolen. Fungerer dette fint eller blir det slapt og dårlig? Endret 18. februar 2023 av Mammutton Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ketilring Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Mammutton skrev (1 time siden): Fungerer dette fint eller blir det slapt og dårlig? Det går nok heller dårlig, den trenger et ganske fast oppblåst liggeunderlag med tykkelse på minst 6cm for å bli stødig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammutton Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 Ah ok. Kanskje like greit å bare kjøpe en annen type stol da, eller et oppblåsbart underlag:) takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chatmaster Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 Mammutton skrev (På 18.2.2023 den 13.15): Hei Har noen erfaringer med Therm-a-Rest Trekker Chair og skumunderlag? Har en slik Therm-a-Rest z-lite matte som jeg passer fint i forhold til bredden på stolen. Fungerer dette fint eller blir det slapt og dårlig? Yep, jeg bruker det på alle mine lengre turer (2-4 uker). Har kuttet mitt Zlite ned til 8 ledd (194g). Det er perfekt til min Therm-a-Rest Trekker Chair/sove. Brukte oppblåsbart tidligere, men det ble overflødig. Anbefales. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammutton Skrevet 23. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2023 chatmaster skrev (6 timer siden): Yep, jeg bruker det på alle mine lengre turer (2-4 uker). Har kuttet mitt Zlite ned til 8 ledd (194g). Det er perfekt til min Therm-a-Rest Trekker Chair/sove. Brukte oppblåsbart tidligere, men det ble overflødig. Anbefales. Nice! Jeg hadde slått det litt fra meg men da tror jeg at jeg skal gi det et forsøk!:) Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.