Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen her som har erfaring med på lengden til kipara ropelv 225? Det står at den passer til personer på 185cm. Men er det tatt høyde for sko osv? Jeg er 184 uten sko og i grenseland sånn sett. 

Annonse
Skrevet (endret)

Lengde handler mye om preferanser. Ønsker du å sitte med bøyde knær som i en kajakk? Via å kunne spenne fra i front fungerer raften gjerne bedre i elv. Kan også argumenteres for at det er lettere å padle teknisk korrekt.

Komfort, flattvann og fiske fra raften? For å kunne strekke bena helt ut er det kanskje bedre med en litt lenger variant.

Personlig foretrekker jeg å runde ned framfor opp hva angår lenge packraft. Har eid en packraft identisk med tidlig versjon av kipara char 250. Opplevde den for lang med mine 191cm.

Endret av Markamann
  • Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.