Navigatøren Skrevet 12. februar 2023 Skrevet 12. februar 2023 Hei Er det noen her som har erfaring med på lengden til kipara ropelv 225? Det står at den passer til personer på 185cm. Men er det tatt høyde for sko osv? Jeg er 184 uten sko og i grenseland sånn sett. Siter
Markamann Skrevet 12. februar 2023 Skrevet 12. februar 2023 (endret) Lengde handler mye om preferanser. Ønsker du å sitte med bøyde knær som i en kajakk? Via å kunne spenne fra i front fungerer raften gjerne bedre i elv. Kan også argumenteres for at det er lettere å padle teknisk korrekt. Komfort, flattvann og fiske fra raften? For å kunne strekke bena helt ut er det kanskje bedre med en litt lenger variant. Personlig foretrekker jeg å runde ned framfor opp hva angår lenge packraft. Har eid en packraft identisk med tidlig versjon av kipara char 250. Opplevde den for lang med mine 191cm. Endret 12. februar 2023 av Markamann 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.