Gå til innhold
  • Bli medlem

Bigfoot


Anbefalte innlegg

Var på tur i Veggli traktene for en del år siden. Slo leir ved Rjupetjønn på vei over til Skirvedalen. Var god og svett etter vandringen så skiftet fra innerst til ytterst og hang alt opp til tørk mellom to grantrær. Etter mørkets frembrudd begynte ting virkelig å skje! Det begynte med lyder i skogen, etter min erfaring, et eller annet med «tungt» avtrykk. Erfaringen tilsa elg, så tenkte ikke noe mer på det. Spiste et raskt måltid, men det var et dårlig sjakktrekk å la tallerken med matrester stå ute.

Trøtta tok meg og jeg fant veien inn i teltet. Søvnen grep meg umiddelbart. Aner ikke hvor lenge jeg hadde sovet, men det var enda mørkt da et sabla bråk oppsto utenfor teltet! Som om noen holdt på med bestikket og tallerkenen min. Dette har skjedd før, og da var det en sulten rev som glefset i seg restene etter en entrecote. Ikke lenge etter tok søvnen meg igjen, drømmene inntok hjernen, og fantasien løp løpsk!

Natt ble til morgen, morgen til formiddag, før jeg fant veien ut av den varme soveposen. Vel ute av teltet var første prioritert å slå lens borti granskogen. Sjokket var stort da jeg fant fotspor der jeg forventet elgspor! Lettere sjokkert vendte jeg tilbake til teltet, overraskelsen var om ikke enda større da jeg fant de samme avtrykkene ved plassen jeg hadde spist! En uggen følelse krøp oppover ryggen da jeg så sporene lede mot klessnoren min! Det synet glemmer jeg aldri. Klærne mine var borte! Ingen skal fortelle meg at det ikke må ha vært en Yeti, eller Bigfoot selv! Levi's bokseren min, Bergans buksa, Aclima trøya, og forsvarets ullsokker, borte! Har dessverre ikke bilder eller video av dette!

  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.