Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan svare meg på om jeg kan bruke MSR standard pumpen på Dragonfly-brenneren? Jeg finner nemlig også en som heter Dragonfly fuel pump. Men de ser jo helt identiske ut, bortsett fra at Dragonfly-pumpen er rød.

Det var ingen på Fjellsport som kunne si dette med sikkerhet. Jeg sitter allerede med to standard MSR-pumper, og bestiller ikke en til om jeg kan bruke de jeg allerede har. :-D

Og hvordan er det med Whisperlite International? Kan man bruke standard fuel pump til den?

Håper noen har sjans til å svare meg, da det er litt bråttåm.

På forhånd takk! :-)

Annonse
Skrevet

Der fant jeg utav det tror jeg. :-) Må visst ha egen brenselpumpe til Dragonfly. ..Skal ikke alltid ta for gitt at de som jobber med produktene vet helt hva de snakker om. Begge kundebehandlere hos Fjellsport mente at de var identiske. 

-Men ang. Whisperlite International. Går ut ifra at man ikke trenger egen pumpe til den?? ..Finner i alle fall ikke det.

• Takk 1
Skrevet (endret)
Det enkle Friluftsliv skrev (17 minutter siden):

Der fant jeg utav det tror jeg. :-) Må visst ha egen brenselpumpe til Dragonfly. ..Skal ikke alltid ta for gitt at de som jobber med produktene vet helt hva de snakker om. Begge kundebehandlere hos Fjellsport mente at de var identiske. 

-Men ang. Whisperlite International. Går ut ifra at man ikke trenger egen pumpe til den?? ..Finner i alle fall ikke det.

...Og der fant jeg utav mitt andre spørsmål også. :-D Man kan bruke standar pumpen til Whisperlite International.

Beklager, jeg var visst litt kjapp i avtrekkeren i dag. :-) Noen som kan forklare meg hvordan jeg sletter innlegget mitt?

Endret av Det enkle Friluftsliv
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Dragonfly bruker egen pumpe som du sier. Whisperlite  uansett om det er International eller Universal, eller det er XGK for den del  bruker samme standardpumpe. 

Endret av SnorreL
  • Liker 1
Skrevet
SnorreL skrev (1 minutt siden):

Dragonfly bruker egen pumpe som du sier. Whisperlite  uansett om det er International eller Universal, eller det er XGK for den del  bruker samme pumpe. 

Ja, fant det ut rett etter jeg hadde postet her. :-D Men takk for svar. :-) Er det ikke mulig å slette sine innlegg her inne?

Skrevet (endret)

Slette innlegg er det bare admin som kan. Uansett er dette sikkert brukbar info for noen andre senere så ingen grunn til å slette dette.

Endret av SnorreL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.