LisaAA Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har en Kovea Booster +1 som jeg opplever at har begynt å brenne litt urent, dvs for mye flammer i gassflammen. Jeg benytter også en silencer siden den bråker som et uvær..men nå har den begynt å rødgløde voldsomt..er det noen som har erfaring med denne brenneren og liknende tilfelle? Dyse er nylig renset og bensinen er nyinnkjøpt. Er blitt litt engstelig for å bruke den i teltet med tanke på om den avgir kullos.. IMG_2006.mov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristoffer Sandnes Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Underburn, det brenner på innsiden å ikke på utsiden av silencer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaAA Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2023 Ok. Kan det fixes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristoffer Sandnes Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har aldri brukt silencer, men det står noe på: https://www.berniedawg.com/berniedawg-silent-damper-cap-instructions/ Får sikkert mange svar om man søker på underburn silencer på Google. De som bruker silencer har sikkert kjennskap til problematikken, holder en knapp på at en god rens og vask av silencer og brenner løser det. Samt sjekke at pumpelær/pakning er i orden. Er den sotete funker et bad av sitronsyre og zalo og en myk børste til rengjøring. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Krankman Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) Det Kristoffer Sandnes skriver. Fra eget liv: Jeg kan få underburn på mine brennere med silencer hvis jeg ikke lar forvarminsflammen slukke helt før jeg åpner krana. Må tennes fra toppen. Men det vet du sikkert allerede. Endret 29. januar 2023 av SnorreL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaAA Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2023 Kristoffer Sandnes skrev (8 minutter siden): Jeg har aldri brukt silencer, men det står noe på: https://www.berniedawg.com/berniedawg-silent-damper-cap-instructions/ Får sikkert mange svar om man søker på underburn silencer på Google. De som bruker silencer har sikkert kjennskap til problematikken, holder en knapp på at en god rens og vask av silencer og brenner løser det. Samt sjekke at pumpelær/pakning er i orden. Er den sotete funker et bad av sitronsyre og zalo og en myk børste til rengjøring. Ok. Takk for svar. Da får jeg rett og slett ta en skikkelig vask på den..Det har jeg aldri gjort..kun renset dyse. Og den er godt brukt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaAA Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2023 SnorreL skrev (3 minutter siden): Det Kristoffer Sandnes skriver. Fra eget liv: Jeg kan få underburn på mine brennere hvis jeg ikke lar forvarminsflammen slukke helt før jeg åpner krana. Må tennes fra toppen. Men det vet du sikkert allerede. Ok ..der er jeg nok litt kjapp på påtenningen ..da prøver jeg ut dette og ser om det hjelper takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.