NB Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hei!! skulle hatt meg en ny vinterbukse , men vanskelig å bestemme seg når det fins så mange merker. Har tenkt litt på Lowe Alpine Ice Light Pant.Skal bruke buksa til ski turer i skog og mark,men også litt toppturer. Tror vel egentlig ikke at det er så mye forskjell på de forskjellige buksene eller hva tror dere? Hadde vært fint om jeg kunne fått noen tips ihvertfall Siter
Jakobsen Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 hvor mye er du villig til å gi for buksa da??? bruker selv mest Bergans stranda bukse med 2-lags dermizax til vinterbukså å synes denne er kjempebra, er helt vindtett, nesten vanntett samt at den har insydde isolasjonsplater på knærne noe som er meget viktig om det blåster sterkt eller du står på knærne i snøen... du kan jo selvfølgelig også vurdere bergans sin ekspidisonsbukse som også er et meget godt alternativ om du skal ut i 30kalde, ellers villle jeg gått for stranda, eller et annet merke. Bergans Stranda koster 1800 på en stor sportsbutikk! Siter
Tomasnl Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Tips: Gaupa bukse i poplin, 400 kr, div longs på vinter, regnbukse når vått og så har du ei go bukse du kan bruke hele året. Gi de overskytende 1000- 2500 til noen som trenger dem Hjertelig, Thomas Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.