Gå til innhold
  • Bli medlem

Fission fra Arc'teryx (dunjakke)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en dunjakke å satse på?

Prøvde den og den satt som et skudd!

Prisen imponerte ikke meg noe særlig. Er det verdt å satse på denne jakken med tanke på prisen?

Annonse
Skrevet

http://www.oslosportslager.no/product/2662/7370/411938/Arcteryx_Fission_AR_Gore-Tex_Jakke.html

Jeg har denne jakka og er meget godt fornøyd med den. Til mitt bruk. Fin dagligjakke. Ikke så varm som en dunjakke. Men jeg trenger ikke fleece ned til - 20 C. Lett jakke med god passform. Vanntett uten å føles klam.

Til turbruk er den litt hverken fuggel eller fisk. Den er for varm til å ga med og ikke så varm til å stoppe med. Mangler glidelåser under armene og bare to lommer i front.

Har ikke prøvd den til skikjøring, mulig den funker bra til det. kombinert med en høy selebukse...

Men som sagt så er jeg meget fornøyd. Kjøpte den i høst

Skrevet

Kjøpte jakka selv for et år siden på Oslo Sportslager på salg for 2500,- kr, i en litt ekkel

grønn farge. Du får den fremdeles:

http://www.oslosportslager.no/subcategory/7965/7965.html

Er meget fornøyd. Bruker den mest til og fra jobb (sykler). Veldig grei med det været som er nå for tiden på Østlandet. Har også kjørt litt telemark i bakke med den. Det fungerer den også godt til

Det er ikke en dunjakke, men en jakke av Primaloft One, et syntetisk stoff som tåler å bli vått.

post-2437-133474451259_thumb.jpg

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.