+tshansen Skrevet 8. desember 2023 Skrevet 8. desember 2023 rayun skrev (3 timer siden): Obligatorisk fredagstur og denne gang med nyinnkjøpt pigg både foran og bak. Ikke veldig kaldt, men digg med spekeskinke og varm kakao i sekken. Ble en fin tur i skauen, litt skogsvei og litt kjerrevei, med et tynt lag nysnø og fantastiske forhold. Vurderer å prøve meg på pigg selv i vinter. Jeg har hørt mye bra historier om at dette biter seg godt fast. 2
+rayun Skrevet 8. desember 2023 Skrevet 8. desember 2023 tshansen skrev (1 time siden): Vurderer å prøve meg på pigg selv i vinter. Jeg har hørt mye bra historier om at dette biter seg godt fast. I mitt nærmiljø er det ikke så lett å finne gode stier å sykle, så det blir naturlig å pløye marka på skog og kjerreveier og det har vi til gjengjeld masse av. Det setter jo litt andre krav til valg av dekk, enn om man skal sykle sti f.eks. Tidligere har jeg kjørt flere vintre med Suomi og vært kjempefornøyd, men nå er utvalget i 26" litt magert, så dette blir første sesong på Schwalbe. 1
BjørnM Skrevet 9. desember 2023 Skrevet 9. desember 2023 Morgentur på ski til Tussvatnet i Bodø. Lengde t/r 7,5 km. Minus 2 og vindstille. 5
+rayun Skrevet 30. desember 2023 Skrevet 30. desember 2023 Kanskje siste, men håper det er nestsiste skitur i 2023. Kom litt sent avgårde så i blåtimen la vi i vei mot skistadion på Beitostølen. I løypene på stadion var det bra med folk, selv om det ikke ser sånn ut på bildet. Etter et par timer rundt omkring og opp og ned i løypene på skistadion sa vi oss fornøyd for i dag. 3
Fiskepadde Skrevet 30. desember 2023 Skrevet 30. desember 2023 Fikk unnagjort årets siste telttur med bål og juleøl i snø-skogen. Mens naboens telt var helt fryst var mitt helt vått, et mysterium. Temp ned i -4, men regna selvsagt litt når vi satt opp leir. 9
BjørnM Skrevet 31. desember 2023 Skrevet 31. desember 2023 I dag så gikk jeg på ski til Branden på Kalkfjellet i Bodø. Lengde 16 km t/r, det tok 3-4 timer. Fint vær, minus 7, litt vind på toppene, men stille litt lengre nede i terrenget. 8
Anbefalte innlegg