Skaubjønn på truger Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Heisann, sitter her å planlegger denne turen så smått om dagen. Det jeg lurer på er egentlig om jeg eventuelt bør velge Sundvolden-Gjøvik-Lillehammertraseen, eller om Eidsvold-Hamar-Lillehammer er å foretrekke? Tenker eventuelt å gå med telt som primærbolig, men med sporadiske avbrekk i hytte underveis. Er det noen som vet om gode teltplasser mellom Oslo og Sundvolden? Distansen her er på 40 km hvilket er i meste laget for en dagsvandring. Tygger derfor fælt på om det er egnede områder for telting et sted mellom nevnte punkt. Er det noen som har erfaring med telting i området, og eller som har gått Oslo-Trondheim så mottas svar med takk Endret 27. desember 2022 av Skaubjønn på truger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megalep Skrevet 4. juli 2023 Del Skrevet 4. juli 2023 Følger - har planer om å gå Gudbrandsdalsleden etappevis fra neste sommer av (mulig med tjuvstart fra Mølen til Oslo allerede denne sommeren). Tror jeg vil gå til Kapp (vest-leden) og så Skibladner over Mjøsa til Hamar. Har lyst til å gå østsida fra Hamar og opp for å få med meg hjemtraktene til mamma, Olavskilden på Brøttum ligger like ved gården hun vokste opp på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellrypa Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Skaubjønn på truger skrev (På 27.12.2022 den 23.36): Er det noen som vet om gode teltplasser mellom Oslo og Sundvolden? Der leden går inn i skogen i Bærum er det en gapahuk, den kommer opp på kartet på pilegrimsleden.no. Etter at du har krysset Lommedalen kommer du inn i Krokskogen og der bør det være greit å finne teltplasser i nærheten av leden. Ofte er det teltplasser ved vannene i Marka, men leden går dessverre ikke forbi så mange vann akkurat der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.