gnygjerde Skrevet 25. desember 2022 Skrevet 25. desember 2022 Hei, Kjøpte akkurat en Optimus Nova til min datter. Ved testfyring, så brenner den egentlig greit, men den brenner bare i "halve røret". Noen som har opplevd det samme? Siter
+Marius Engelsen Skrevet 25. desember 2022 Skrevet 25. desember 2022 Rusk i dysen mest sannsynlig. demonter og rengjør hele greien, den er nok full av metallspon og produksjonsrester…. Siter
+zimwalker Skrevet 25. desember 2022 Skrevet 25. desember 2022 Som han sa, men har du ikke gjort det før er det greit å se på andre gjøre det: www.youtube.com/watch?v=Mgk3-GwZlhQ Siter
Tom B Skrevet 26. desember 2022 Skrevet 26. desember 2022 gnygjerde skrev (3 timer siden): Hei, Kjøpte akkurat en Optimus Nova til min datter. Ved testfyring, så brenner den egentlig greit, men den brenner bare i "halve røret". Noen som har opplevd det samme? Som de andre sa, er en brenner jeg har brukt mye og hatt mye styr med..er res brenner nå, sikkert rusk i brenner hode. Siter
uteturen Skrevet 26. desember 2022 Skrevet 26. desember 2022 Kan og være at nåla sitter fast. Bruk multiverktøyet med magneten under et par runder, så går det nok. Har sverget til nova en god stund nå og har lite problemer med den. Siter
gnygjerde Skrevet 27. desember 2022 Forfatter Skrevet 27. desember 2022 Takk for gode svar/tips. Jeg kjørte full rens og blåste den ren. Nå brenner den ca 3/4. Regner med at det ordner seg med bruk Siter
+Marius Engelsen Skrevet 27. desember 2022 Skrevet 27. desember 2022 gnygjerde skrev (2 minutter siden): Takk for gode svar/tips. Jeg kjørte full rens og blåste den ren. Nå brenner den ca 3/4. Regner med at det ordner seg med bruk Ville ikke regnet med at det ordner seg med bruk om det er produksjonsrester i dysen. Da må det fjernes, eller dysen erstattes. Siter
gnygjerde Skrevet 29. desember 2022 Forfatter Skrevet 29. desember 2022 Marius Engelsen skrev (På 27.12.2022 den 19.49): Ville ikke regnet med at det ordner seg med bruk om det er produksjonsrester i dysen. Da må det fjernes, eller dysen erstattes. OK - jeg får høre med Milrab om de kan sende meg et repsett. Takk for svar:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.