Gjest Skrevet 5. desember 2022 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Fikk laget en skibag som kan ligge mellom setene uten a skli. Håper dermed å unngå skiboks i vinter på elbilen. Festes til bakseteryggen med 50mm borrelåsstrips, og 2 snor med karabinkrok for ekstra sikkerhet. 500g/m2 vanntett Cordura stoff fra Rainbow Fashion, glidelås fra Hillebergs overskuddslager og litt mesh fra Extremtextil. Endret 5. desember 2022 av esw Siter
djing0 Skrevet 5. desember 2022 Skrevet 5. desember 2022 Ser meget bra ut! Jeg har selv kjøpt en CarCareBag, men denne ser bedre ut må jeg si, og sikkert mye billigere Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2022 Skrevet 5. desember 2022 (endret) djing0 skrev (På 5.12.2022 den 17.02): Ser meget bra ut! Jeg har selv kjøpt en CarCareBag, men denne ser bedre ut må jeg si, og sikkert mye billigere Ekspander Denne er nok inspirert av Carcarebag, men siden jeg bruker mest langrennski med festevoks / klister ville jeg ha en hel-bag, ikke en som lar skiene være eksponert i bagasjerommet. Ca kr 600,- i materialer. Endret 5. desember 2022 av esw Siter
+sofasliter Skrevet 5. desember 2022 Skrevet 5. desember 2022 Jeg har selv kjøpt inn Carcarebag, for å slippe skiboks på taket. Men denne så veldig fin ut 👏 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.