Tes Key Skrevet 14. november 2022 Skrevet 14. november 2022 Hi, jeg fikk denne fra naboen som selv ikke vet hva denne brukes til. Noen her som vet? Mvh.... Siter
Tes Key Skrevet 14. november 2022 Forfatter Skrevet 14. november 2022 (endret) Meg litt assistanse fra google lens, fant ut at denne er en fluedupp. Reklamert som "duppen som går som en oter!" Endret 14. november 2022 av Tes Key 1 Siter
haraldthi Skrevet 14. november 2022 Skrevet 14. november 2022 Tes Key skrev (6 timer siden): Meg litt assistanse fra google lens, fant ut at denne er en fluedupp. Reklamert som "duppen som går som en oter!" Næææ! Den var spenndende! Er det noen som har prøvd en slik? Det er jo en morsom ide, men fungerer den? Aner meg at den lider av et noe smalt marked, men bortsett fra det altså? Siter
Tes Key Skrevet 14. november 2022 Forfatter Skrevet 14. november 2022 Det er ikke mye fisk å få i Oslo i dag, men kan prøve den jeg har og rapportere bevegelsesegenskaper. Som jeg har forstått, at fluene festes mellom stang & dupp og ikke bak duppen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.