oysteinw Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hei, Har nettopp kjøpt meg nye fjellstøvler, og er litt nyskjerrig på om andre her inne har noen erfaringer med denne modellen å dele. I og med at støvlene allerede er kjøpt og betalt, er det forsåvidt litt sent å høste andres erfaringer nå, men tenkte det likevel kunne være interessant å høre. Støvlene ble kjøpt hos Anton Sport i Oslo og var nedsatt fra ca. kr. 2200 til kr. 1600, noe som selvsagt påvirket mitt valg noe. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe noe som kostet mer enn 2000, og derfor mente selgeren at det ikke var så mange andre modeller som kunne utkonkurrere denne modellen mtp. pris/kvalitet. Fyren virket meget kompetent på området og ga inntrykk av å være en habil fjellmann. Han mente bl.a. at støvelen ikke egnet så godt for mindre/lette mennesker. Selv er jeg 187cm og 85/86kg og i så måte hevdet han at støvelen ville være passende for meg. Tror dette hadde noe med stivheten å gjøre, da disse er relativt stive. En av de første turene disse støvlene får bryne seg på, blir i India om 5 dager. Skal på en 4-ukers tur sammen med kjæresten og en del venner. Disse støvlene blir nok ikke primær-skotøyet på denne reisen, men vil nok brukes i en del situasjoner. Til sommeren får man nok ta dem med en tur ut i Norsk natur... Mvh. Øystein Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.