+Myriameter Skrevet 1. november 2022 Skrevet 1. november 2022 Neste gang du er på "saga", så snapp med noen meter ekstra WG-bånd for surring av plank. Dette er polyesterbånd, som kan splittes til tynnere remmer og i passende lengder etter behov. Helt ned til grov tråd for reparasjon av ymse som måtte sys. Strekker seg ikke i vann og råsterk. Ganske praktisk å ha en bredde på 16mm som enkelt kan splittes nedover til nær tanntrådtykkelse. Her har jeg heller med meg en rull med tanntråd, for finere bruk. Like sterk, men med varierende str. på rullen ift produkt man kjøper. 4 Siter
+Nils Einar Ljosland Skrevet 1. november 2022 Skrevet 1. november 2022 (endret) Noe annet som kan brukes til nødreparasjoner og slikt er vokset lintråd. En 5-7 meter vokset lintråd kan rulles sammen til en liten klump, og er enkelt å bære med seg. Men nå har jeg investert i klesreparasjonstape da.... Gjennomsiktig Gear Aid. Endret 1. november 2022 av Nils Einar Ljosland Siter
Omnilite Skrevet 1. november 2022 Skrevet 1. november 2022 Jeg har egentlig tenkt på det som en gimmic, men siden XXL har dyttet "survival cord bracelet" i billigkroken til 5,- og hadde 25% reward oppå det, kan jeg ha et i sekken.. Spenna virker ikke supersolid, men kan også brukes i nødfall, den har stramming på ene siden. De har fortsatt igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.