Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellmedisinsk seminar 2007


Erik

Anbefalte innlegg

For de av dere som ikke har fått det med seg er årets seminar allerede i morgen 10/2. (Markedsføringen har ikke vært så veldig voldsomt på nettet, men jeg jeg har forståelse for hvis de ikke vil ha alle kverulantene fra Fjellforum tilstede :P:D ).

Uansett er flere her på Fjellforum som har en i overkant stor interesse for høydesyken, fjellmedisin, redningsarbeid m.v. og da kan det være greit å få med seg seminaret. Særlig innlegget fra medisinstudentenes tur til Aconcagua kan være interessant. Nå får vi forhpentligvis vite om de faktisk oppdaget noe, altså om turen har tilført oss ny viten om høydesyke, eller om det hele kun var en dårlig skjult unnskyldning for å bestige Aconcagua :P

http://www.fjellmedisin.org/

Min erfaring fra et tidligere seminar er at ca. en tredjedel av info'n er for avansert for oss vanlig dødelige ikke-leger/ikke-medisinstudenter. Resten derimot var meget nyttig og det er verdt å drøye lørdagens skitur slik at man får det med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.