Gå til innhold
  • Bli medlem

Når har DU vært på toppen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jaudå, gutar...eg tek på varden eg òg...men det er ikkje det første eg gjer når eg kjem på toppen. Eg er kanskje gamaldags, men Faarlunds "vegen er målet" seier alt for meg:)

Så Espen, dersom varden er nedsnødd: eg grev meg ikkje ned til han, nei...stakkars varden - tenk så kaldt det er der oppe! Han er jo heldig som får kvile seg gjennom vinteren under snøen...:D Og du Espen som synest å ha vardane så kjær (jmf kjæling og kosing), må då ha medkjensle nok til å ikkje rive av han dyna!?

(litt tull det her*ler*)

Torgeir: eg har det som deg...eg må ta på veggen på Ulriken og på varden på Løvstakken...men det er jo under trening...:)

Hilde, Bergen :)

Annonse
Skrevet

Da min kone og jeg var på Gaustatoppen for noen år siden, husker jeg at vi først satte oss ned på den oppmurte helikopterlandingsplassen der oppe. Hun puster lettet ut og sier: "Endelig oppe!", men da måtte jeg nok skuffe henne og bemerket at vi hadde noen meter igjen. "Å nei, men det her er jo nesten like høyt" sier hun. Selvfølgelig kravlet vi oss over kampesteinene de siste metrene bort til toppvarden, og hun innså at NÅ var vi på toppen! :)

Jeg så forøvrig noen andre som ikke gikk bortom selve toppvarden, men ga seg ved hytta og masta. Om de har vært på toppen, kan vel diskuteres... :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.