Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av ski + +

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg vært mye frem og tilbake på valg av skiutstyr til bruk utenfor (og kanskje minimalt i) løypene. Ønsker og bruke de til både jakt, vandring og noe tinder (nedfarter) Har hund, så stålkanter kan utelukkes. Valget står mellom Madshus Rondane (60-53-57) Aasnes Skarven (65-55-60) og Fisher Inbound(68-58-64) Er usikker på om sistnevnte er uten stålkanter. Bindinger blir nok BC - støvel usikker. Noen som har noen anbefalinger? Gjerne også på lengde av ski (er 175cm) Hvilke butikker er bra på denne type ski i Oslo-omr. og kan tilby et ok utvalg? Foreløpig synes jeg utvalget er begredelig så lenge du skal utenfor løypa.

Benytter meg også av Tubbs truger som jeg har hengene på sekken.

• 2 uker senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.