Kjell Iver Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vet absolutt det er forskjellige meninger, men min og mine svært erfarne langturkameraters erfaring (eeeh, de har vel lært av meg da;)) er at alle turer opptil 15 dager tilsier at det man har på kroppen er nok vinters tid. (isolag ikke medregnet) Dog bør det tilføres at adferden underveis må tilpasses. Ja jeg er enig. Jeg har inntrykk av at tøyet isolerer bedre, og at huden og kroppen virker å tåle mer kulde inntil en viss tid. Men etter en 14 dagers tid virker det som om isolerings egenskapene gir seg. Jeg bruker å ha med sånn brynjenetting som jeg har i mot huden om det blir ekstra kaldt (altså under ullundertøyet), men er det noe som lukter ille (forsiktig uttrykk) så er det denne nettingen! Våtserviettvask på strategiske plasser er ikke dumt - spesielt om man treffer mye folk.. Kjell Iver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 ... men det er overraskende hvor lett denne brynjenettingen lar seg "vaske". Cluet er å ha med skift og la Brynjen ligge i en bekk en stund, og så la den tørke på teltbardunene. Den blir faktisk nesten luktfri (eller så er det kanskje jeg som blir immun mot vond lukt etter en stund ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe, men bryr du deg så veldig da Erik, med mindre du har bedt inn folk til en bedre middag? Håper joggeskoene er fjernet da;) Nope. Hvis damer vil ha sportye menn som holder seg i form så er dette prisen å betale. Joggeskoene blir!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Dog, verst er illeluktende joggesko. Disse kan heldigvis kjøres i vaskemaskinen ett par ganger iløpet av året for å unngå REJOHN,s sønn def av råtnende grevlingkadaver Hils bestyrerinne og sønn REJHON.. Jeg skal hilse... (Men jeg tror også jeg skal hilse til andre felles kjente fra Ålgård.) Jeg ser jo at det ikke er noe i veien for å skifte tøy to dager på rad og det blir vel løsningen, men som det ble nevnt, det koster penger. Jeg syntes ikke Bavac og Norrøna ga verre eller bedre resultat en andre - mye rimeligere - tøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.