Skogens Stønn Skrevet 20. september 2022 Skrevet 20. september 2022 Marius Engelsen skrev (På 25.8.2022 den 14.13): Tarpstang. Til sammenligning har jeg 2 stk lignende som går fra 82cm til 184 cm. Veier 280 gram. Gode stenger: https://www.addnature.no/campz-teleskop-aufstellstange-M592842.html?&_cid=21_1_-1_9_2015_496111__pla&campaign_detail=smart_shopping&gclid=CjwKCAjwu5yYBhAjEiwAKXk_eMSnRWydtMOSoe2SVgHLLCIn3slQAFgtLcaHxMpbhfiizV2ikdt1NRoC_HAQAvD_BwE Den stanga der så interessant ut. Går spissen gjennom ei malje der hullet er 8 mm i diameter? (spissen bør vel kanskje da helst være maks 7,5 mm). Det ser ut som spissen er av metall med ei gjennomsiktig plasthylse utenpå. Er det mulig å ta av plasthylsa for å få en tynnere spiss kanskje? Jeg har et par 4-delte stenger på 130 cm, men det er upraktisk med fast lengde når det er ujevnt underlag. Å kunne variere lengden en del som med de du har der hadde vært veldig praktisk. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 20. september 2022 Skrevet 20. september 2022 Skogens Stønn skrev (3 timer siden): Den stanga der så interessant ut. Går spissen gjennom ei malje der hullet er 8 mm i diameter? (spissen bør vel kanskje da helst være maks 7,5 mm). Det ser ut som spissen er av metall med ei gjennomsiktig plasthylse utenpå. Er det mulig å ta av plasthylsa for å få en tynnere spiss kanskje? Jeg har et par 4-delte stenger på 130 cm, men det er upraktisk med fast lengde når det er ujevnt underlag. Å kunne variere lengden en del som med de du har der hadde vært veldig praktisk. Metallspissen har ingen plasthylse. Tipper diameter på spissen er 4-5 mm. Tarpen har metallringer på alle bardunfestene, de er perfekte til slike teleskopstenger 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.