Populært innlegg +Memento mori Skrevet 16. september 2022 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Spilt inn en ny podcast med Uteliv: Den ligger her og er patron medlemmer (pris fra 19kr) Gassbrennere er lette, renslige og enkle i bruk, men har også sine begrensninger. Jeg hadde besøkt av Randulf Valle Morten for en prat og hadde dekket bordet med en imponerende samling brennere, kjeler, gassbokser og ekstrautstyr. I løpet av episoden dukker vi innom mange temaer: Vi snakker om hvor viktig det er å vite hva du skal bruke brenneren til for å kunne gjøre et riktig valg. Om viktigheten av ikke bare å se på brennerens vekt når du skal redusere lasten i ryggsekken. Om koking i vind, kullosutslipp og sikkerhet, og om følelsen av å «erte» på seg store, utenlandske firmaer når man tester utstyr. Jeg forklarer hvordan man på beste måte tilbereder en trekilos laks til lunsj for to personer, mens Morten klarer å vekke min interesse for Trangia-systemet, som han selv har modifisert og justert til det optimale. Og hva er egentlig våre favorittbrennere, om vi skal være utrustet for de fleste turforold? Sjekk også innhold om gassbrennere på www.randulfvalle.no. Mer er på vei her: https://randulfvalle.no/artikler/kategori/turutstyr/brennere/gassbrenner/ Endret 16. september 2022 av Memento mori Skrivefeil 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Mange fine tips i episoden. Hadde dere manus, eller var det fri dressur? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 18. september 2022 Forfatter Del Skrevet 18. september 2022 Et veldig grovt manus, omtrent med stikkord, litt for å få ting samlet. Pluss at jeg hadde satt frem brennere, real etc for å visualisere litt hva vi skulle snakke om. Men podcasten er så å si uklippet! Vi hadde det gøy😍. Det er mulig at det blir flere episoder også, har jo litt mer om noen særemner….🙈 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.