Villmannen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Noen som har erfaringer om og gå på ski med hund... Trenger et belte til dette og har hørt om noen tester (som jeg ikke har funnet) Noen anbefalinger? Ps. om det heter hundeføre belte er jeg ikke sikker på, bare tok et reint skudd i lufta:P Det er altså snakk om et belte med en metal ring i..elns Fint om du har en link, eller to også Siter
Jona Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Slike greier, kjøper eg på felleskjøpet.. Topp kvalitet, og halv pris. Siter
Geir og hundene Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker Baggen belte, topp kvalitet og flere utgaver. Ikke det billigeste, men du får ofte det du betaler for. http://www.baggen.no/softbelt.htm Siter
Frifant Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Gammel tråd, men måtte svare. Bruker selv sele/strikk fra Seleverkstedet, og er GRISEFORNØYD. Sjekk webshopen på dette nettstedet: www.tjenestehund.no Du har nok skaffet det allerede skulle jeg tro, men kanskje det finnes andre som lurer på det samme? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.