Mærtha Skrevet 31. august 2022 Skrevet 31. august 2022 Hei! Poden vil trenger ny tresesongs sovepose til våren, da han begynner å få litt liten plass i den juniorposen han har. Tenkte derfor å kjøpe voksenpose og snurpe igjen med reim i enden. Han er ennå ikke så stor at det er aktuelt med dunpose, derfor er jeg på jakt etter en fiberpose med mest mulig levelig vekt og pakkvolum. T-comf 0 til -5ish. Poden er irriterende varm av seg, så han kommer til å krepere på sommeren om posen er noe varmere enn det, tror jeg. Noen gode forslag? Siter
Fiskepadde Skrevet 31. august 2022 Skrevet 31. august 2022 Mærtha skrev (På 31.8.2022 den 15.08): Hei! Poden vil trenger ny tresesongs sovepose til våren, da han begynner å få litt liten plass i den juniorposen han har. Tenkte derfor å kjøpe voksenpose og snurpe igjen med reim i enden. Han er ennå ikke så stor at det er aktuelt med dunpose, derfor er jeg på jakt etter en fiberpose med mest mulig levelig vekt og pakkvolum. T-comf 0 til -5ish. Poden er irriterende varm av seg, så han kommer til å krepere på sommeren om posen er noe varmere enn det, tror jeg. Noen gode forslag? Ekspander Vi har noen Sea to summit dameposer i "standard" lengde til våre (dun men kommer jo også i synt) som ikke kosta alt for mye og som er forholdsvis kompakte (vil tro de passer til rundt 160cm). Barna er 5 og 8 år, og det er bare nødvendig med snøring i bunn til 5 åringen. Du kan eventuelt sjekke Cumulus sine poser, de har både junior modell og voksen av diverse både synt og dun. Siter
Tessatroll Skrevet 3. september 2022 Skrevet 3. september 2022 Mammut har nokre kompakt-posar i syntet som kjem i mange ulike lengder. Eg nytta dei i overgangen juniorpose/voksen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.