Marie-S Skrevet 19. juli 2022 Skrevet 19. juli 2022 Hei! Planlegger å gå Rondvassbu - Langglupdalen - Bjørnhollia, yngstemann er 10 år og i relativt god form. Har noen erfaring med denne ruta? Hvor lang tid tar turen ? Ser noen steder at lengden er oppgitt til 22 km, tidsbruk til 8 timer, andre steder at det er oppgitt 6 timer. Hvor mye vil turen kortes ned, tidsmessig, med båttur over Rondevatnet? Har også vurdert tur opp til Veslesmeden. Har noen erfaring med å ta med barn opp hit? Erfaringer og råd tas imot med takk Siter
Tessatroll Skrevet 19. juli 2022 Skrevet 19. juli 2022 Veslesmeden heilt ok med born. 22 km er ein voksen etappe for ein tiåring. Å ta båten vil spare dykk for omlag 5 km om eg hugsar rett, og litt høgdemeter. Marsjtempo varierar no veldig frå person til person, kor tung sekk ein har samt terreng. Men tek du utgangspunkt i eit hyggeleg tempo for dei fleste, moderat sekk på 10-åringen og middels terreng er det greit å rekna eit snitt på 3 km/t. Altså omlag 6 t marsj i tillegg til båttur. Så kjem evt lenger pause osv i tillegg. Å berekne tid for andre er vanskeleg. Det beste er å nytte kart godt i forkant, og å gjere seg litt erfaringar på eiga hand i høve terreng, høgdemeter, oppakning osv. Siter
Marie-S Skrevet 20. juli 2022 Forfatter Skrevet 20. juli 2022 Tessatroll skrev (6 timer siden): Veslesmeden heilt ok med born. 22 km er ein voksen etappe for ein tiåring. Å ta båten vil spare dykk for omlag 5 km om eg hugsar rett, og litt høgdemeter. Marsjtempo varierar no veldig frå person til person, kor tung sekk ein har samt terreng. Men tek du utgangspunkt i eit hyggeleg tempo for dei fleste, moderat sekk på 10-åringen og middels terreng er det greit å rekna eit snitt på 3 km/t. Altså omlag 6 t marsj i tillegg til båttur. Så kjem evt lenger pause osv i tillegg. Å berekne tid for andre er vanskeleg. Det beste er å nytte kart godt i forkant, og å gjere seg litt erfaringar på eiga hand i høve terreng, høgdemeter, oppakning osv. Takk for innspill. Det er det jeg er litt redd for, at denne turen kan bli vel lang. Men tenkte båtturen i starten kunne hjelpe, og tar man den ser det ut til at en slipper det kanskje mest krevende partiet (?) Godt tips å studere kartet mht stigning, det kommer jeg til å gjøre! Tenker foreløpig det blir rundtur, og ikke «topptur», full pensjon på hyttene og litt ekstra sjokolade i sekken som gulrot for de yngre turgåerne 😊 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.