musher Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har klatret noen ganger, og har lyst til å starte å klatre jevnlig. jeg lurer bare på litt angående utstyr og sånt. Oslo sportslager selger en klatrestartpakke som ikke er så dyr. Noen som har no kjennskap til de skoene og selen? Noe annet som heller anbefales? Andre tips til en nybegynner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jakobsen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 jaja, spørs jo på hvor mye du ønsker å legge i da, pris å kvalitat/comfort/vekt henger jo ofte sammen, er kanskje ikke noe å satse på med mindre du har et veeeldig stramt budsjett. skal du kjøpe skikkelig utstyr for den prisen så får du jo bare en sele og kanskej karabiner med på kjøpet om du er heldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musher Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Jah... tenker på om jeg heller skal investere i noen dyrere sko, for klatresele kan jeg jo låne. hum hum... vi får se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CHo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg har klatret noen ganger, og har lyst til å starte å klatre jevnlig. jeg lurer bare på litt angående utstyr og sånt. Følg med på http://www.brattesider.no/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 og spesielt linken http://www.brattesider.no/index.php?option=com_smf&Itemid=130&topic=4421.0#new Der er det lagt ut en del info og den vil bli oppdatert videre. CHo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg:) Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det burde vel lønne seg å bare kjøpe bra utstyr med en gang. Selv om jeg var en nybegynner kjøpte jeg rett og slett alt utstyr med en gang, kjøpte en del selv og fikk litt utstyr i gaver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngve Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Bare kjøp den,den er grei nok.Med erfaring vil du etterhvert bytte ut,ev. supplere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.