Jaahan Skrevet 8. juli 2022 Skrevet 8. juli 2022 (endret) Blir førstereis på høye topper i Jotunheimen om 1-1,5 uker, som en del av en meget oppstykket og turfylt reise nedover mot Kristiansand. Hadde i den anledning håp om å få med meg Trollsteinhøe, kanskje Surtningssue, et par Rasletinder og noen Kalvehøgder når jeg skal over Valdresflya. Er det i overkant optimistisk med tanke på snømengdene? Fremdeles uvanlig mye snø i fjella her jeg bor, så antar det samme kan være tilfelle ellers i landet. Hvis noen har vært i området nylig eller skal dit før meg tar jeg gjerne i mot en rapport! Endret 8. juli 2022 av Jaahan Siter
Bay Skrevet 11. juli 2022 Skrevet 11. juli 2022 Hei, det har vært lite snø øst i Jotunheimen i år så jeg er sikker på at det er null problem med de toppene du nevner her. Jeg hadde store planer om å ta Rasletind og noen kalver i helgen, men vinden satt fint en stopper for de planene. Ble heller en enkel tur opp til Kvassryggen, blåste godt nok der også så valget med å droppe Rasletinden var god. 2 Siter
Jaahan Skrevet 13. juli 2022 Forfatter Skrevet 13. juli 2022 Høres lovende ut! Takk for svar! Får håpe vinden er snillere med meg 😉 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.