Kim Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Det var en herlig reaksjon som kom i kroppen da snøen endelig lå myk under skia. Vi tok en tur på Bitihorn som lå over den tette tåka i lavlandet. En artig tur, selv om ikke vi slet oss helt ut.... Bare det å stå og se på Jotunheimen holder lenge mot vinterdepresjonene... Se http://www.bergtatt.net/turer/ostlandet/031128_bitihorn/main.htm Siter
Bjørn S. Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 AAaaaarrrrrgggghhhhh!!! Må du legge ut sånne bilder?? Jeg blir helt dårlig, her jeg sitter i min lille leilighet i Oslogryta..... Siter
Erik Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Kim - Legger du ut flere bildeserie som den der... så må jeg slette Bergtatt fra mine favoritter. Blir uutholdelig i lengden å se hva du får til. Siter
Line Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Dette var noen vanvittige flotte bilder, Kim:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.