4x4 Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Heisann Etter turen denne helga har eg lurt litt på å skifte bindinger. Har nå på Rottefella NNN BC Auto. Men dei har ein tedens til å fryse til. Så det er vanskeligt å presse skoen nedi. + blir rett og slett blir sliten i ankelene. Noe som skjer med skøyter og. Sko hatt sko som gjekk høgere opp på leggen, og fekk skikkeligt støtte. Så eg tenkte Heimeverns skoa mine måtte vere perfekt. M77. Derfor lurte eg på om noen har testet rottefella sine militarybindinger. Den Nato M98 ser jo rimeligt kjekk ut. Noen erfaringer? André Siter
Jakobsen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 finnes det flere bindinger til M-77 skoa eller er det kun disse? Siter
4x4 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 www.rottefella.no Er desse 3 som står på hjemmesiden Siter
Jakobsen Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 jepp den jeg postet er vel nato 100, du får den for 30+49kr på forsvarsbrukt.no http://www.forsvarsbrukt.no/shopdisplayproducts.asp?Search=Yes noen som vet hva de koster nye? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.