Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Apropos: traff en sveitser på dagens tur på fjell og tilbød meg å guide han ned en annen rute enn han gikk opp. Da jeg senere nevnte at det var mye flått i akkurat det området ble han helt perpleks, snakket om å pakke klærne sine ned i plastpose og dusje skrotten og problemer med utøy i bobilen sin osv... Det var visst mye mer fokus på disse problemstillingene nede i sentraleuropa enn her - så det kan vel kanskje være noe som kommer mer og mer her også..

Skrevet (endret)

Ja, ting tyder på det. Og ja, denne flotten er for eksempel mer vanlig i Tyskland forstår jeg, og i sydligere land som Italia og Spania. Nå er det ikke slik at alle disse jaktflottene bærer det farlige viruset. Jeg tipper det er mye enklere å vinne toppgevinsten i lotto enn å få dette viruset i seg. Så jeg ser ingen grunn til å få panikk. Jeg kommer i hvert fall til å dra på tur uten å tenke på dette.

Jaktflott er et stilig navn. Det smaker liksom litt urskog og villmark av det. Stor er den også. Liksom litt farlig...kanskje vi må begynne å ta med hagla på tur nå... Han sveitseren står sikkert og skrubber seg i dusjen ennå, og ser seg over skuldrene heretter når han går på tur i Norge.

;-)

Endret av Skogens Stønn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.