Haakon21 Skrevet 11. juni 2022 Skrevet 11. juni 2022 Hei, skal på hengekøye tur i sommer men trenger en ny sovepose da jeg har vært uforsiktig og ødelagt den jeg har. Den forrige var fra McKinley med Comfort +6 i dun, og er egentlig fornøyd med den. Så jeg lurer på om noen har tips til sovepose i dun sommer/ 3 sesongs Siter
Fiskepadde Skrevet 11. juni 2022 Skrevet 11. juni 2022 Haakon21 skrev (På 11.6.2022 den 5.36): Hei, skal på hengekøye tur i sommer men trenger en ny sovepose da jeg har vært uforsiktig og ødelagt den jeg har. Den forrige var fra McKinley med Comfort +6 i dun, og er egentlig fornøyd med den. Så jeg lurer på om noen har tips til sovepose i dun sommer/ 3 sesongs Ekspander Det er tilbud på Helsport Breheimen down hos xxl for tiden om det er noe rimelig du ser etter. Men vil egentlig anbefale quilt i køye. Mye enklere inn - ut. Siter
Kristian A Skrevet 29. juni 2022 Skrevet 29. juni 2022 Hvordan er Helsport Breheimen, har sett at de har den og at den er forholdsvis lett. Holder den temperaturen den lover? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.