Skapdøra Skrevet 1. juni 2022 Skrevet 1. juni 2022 Hei, jeg er på utkikk etter en ny sovepose til meg selv. Etter noen barn, og coronna, kom det visst noen ekstra kilo, og soveposen jeg har nå er litt ubekvem å sove i. Mangler 10 cm ca rundt bryst for å få en ok liggestilling med armene inne i posen. Jeg har en 20 år gammel Dovre pose jeg er meget fornøyd med, og en ca 10 år gammel mammut pose. Er på utkikk etter en sommerpose siden den kommer til å bli brukt på campinghytter og telt om sommeren. Nå, er jeg 168 cm høy, og 120 kg ca. Noen som har en god pose å anbefale? Siter
+zimwalker Skrevet 1. juni 2022 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Se følgende tråd, fra dette innlegget 41194-warmpeace-dunposer/[..]comment=510281 og ned for noen tips m.t.p størrelse/bredde. og finner du ikke "drømmeposen" i rett bredde så finnes det noen muligheter (for noen poser, ikke alle!), se: topic/51575-utvidereforlengere-eller-hva-nå-det-heter-til-sovepose Endret 1. juni 2022 av zimwalker Siter
Aurejeger Skrevet 1. juni 2022 Skrevet 1. juni 2022 Hei Jeg er veldig fornøyd med carinthia sine poser. De er romslige. Med mine 110 kg og 186 cm har jeg mer enn god nok plass. Jeg bruker carinthia Tropen net på sommeren og carinthia defence 4 når det er kaldere. Lykke til. Siter
rofferdal Skrevet 1. juni 2022 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Jeg er 1,84 og veier mer enn deg (bruker XXXL i jakker om dagen). Jeg har en Warmpeace Viking 600 Long Wide og synes den er romslig nok for meg som gjerne snur meg inni posen om natta. Tipper Wide (ikke long) er fin for deg, og som andre har nevnt så har Warmpeace extender som gjør den enda romsligere. Jeg er veldig fornøyd med min Warmpeace-pose. Jeg sover med kun T-skjorte og boxer, og testet nylig ved 5 grader. Måtte snøre sammen litt ved skuldrene på det kaldeste, men det var alt som måtte gjøres for å holde varmen gjennom natta. Det hører med til historien at jeg har et godt isolerende, oppblåsbart underlag som er 9 cm tykt. Et godt underlag er like viktig som posen for å holde varmen. Endret 1. juni 2022 av rofferdal Siter
Trond Arvid Hagen Skrevet 27. juni 2022 Skrevet 27. juni 2022 søk på cumulus.pl der kan du tilpasse etter ønske, knallgode poser, jeg har to stykk som er tilpasset på mål Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.