KJA Skrevet 1. juni 2022 Skrevet 1. juni 2022 Hei, Er det noen som har prøvd begge disse, og har noen merknader om forskjellene? Siter
Stv Skrevet 1. juni 2022 Skrevet 1. juni 2022 Nei. Har dog Vandrer selv. De skal etter hva jeg husker ha en hardere såle (?) enn orginal. Mine er glatte på vått fjell så om DET er ett tema for deg kan det hende Orginal er ett bedre valg. Hvis sålen ER mykere (og gir bedre grep) that is... Siter
KJA Skrevet 3. juni 2022 Forfatter Skrevet 3. juni 2022 Stv skrev (På 1.6.2022 den 18.56): Nei. Har dog Vandrer selv. De skal etter hva jeg husker ha en hardere såle (?) enn orginal. Mine er glatte på vått fjell så om DET er ett tema for deg kan det hende Orginal er ett bedre valg. Hvis sålen ER mykere (og gir bedre grep) that is... Takk for svar. Snakket med butikken og de anbefalte vandrer da jeg vil ha ganske tung oppakning. Så nå blir det vel et par vandrer. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.