Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har omsider skaffet meg en SILVA HighPower 478, både for ski- og sykkel-bruk.

Så langt har jeg kunnet konstatere at den er veldig bra. På ski holder det lenge med 10W pære, det sørger snørefleksen for.

På sykkel kommer 20W godt med når det ikke er snø. Denne modellen er laget for også å festes på hjelm med velcro, noe som fungerer utmerket.

Skrevet

Jeg bruker også min silva hodelykt til sykkel sammen med 2stk hvite og 2stk røde smart diode-lykter forran og bak. min festes på hjelmen med borrelås og jeg er meget fornøyt hittil. alternativet er jo å kjøpe ei xenon sykkellampe til 5-6000

Skrevet
Jeg lurer på hvilke lysanlegg som er og annbefale til sykkel for sykling på vei og skogsbilveier som ikke er opplyst av gatelys?

Ta en titt på Light & Motion Solo, den er laget for sykling og kommer med fester for hjelm og sykkelstyre. Den er også dimmbar og utrolig lett med god lystid og minst like kraftig lys som Silva og Mila. Den har også lithium-ion batterier og smartlader, som silva og mila ikke har.

Skrevet

Alle modellene til Silva, Mila, Mica, Light&Motion, Lupine m.fl. har i dag Smarte ladere.

Foreløpig er det bare Light&Motion og Lupine som har Li-Ion batterier, men jeg vet at det jobbes med å utvikle Li-Ion batterier til de andre merkene også.

Til syvende og sist er det bare pris, funksjonalitet, vekt, lysstyrke, passform. smak og behag, bruksmønster - samt en kombinasjon av alle disse faktorene som avgjør hva du vil velge av lykter!

• 1 måned senere...
Skrevet

Er ikke enig med "snilen". Vanlige sykkellykter fungerer ikke, spesielt ikke om du sykler utenfor opplyst vei.

Har nylig investert i en Light&Motion ARC Li-ion, www.multitema.no og med den er jeg konge i skogen også midt på natta...

• 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.