Synne Sofie Skrevet 16. mai 2022 Skrevet 16. mai 2022 Hei forum! Jeg har en stanleytermos som har mistet korken. Og jeg finner ikke reservedeler på nett, bare til thermos... Er det noen som vet om det selges reservekorker, eller om thermoskorkene passer til stanley? S Siter
+zimwalker Skrevet 16. mai 2022 Skrevet 16. mai 2022 Hei Ser at f.eks Widforss.no og Tilbords.no har kork til Stanley, se : www.google.com/search?&q=stanley+kork Siter
Synne Sofie Skrevet 16. mai 2022 Forfatter Skrevet 16. mai 2022 Takk! Rart jeg ikke så det da jeg googla selv. Men det er visst et utgått produkt i begge de butikkene. Siter
+zimwalker Skrevet 16. mai 2022 Skrevet 16. mai 2022 Auda. Ikke lett å finne som lagervare da. Mulig du må ut av landet, f.eks: spejdergear.dk/shop/stanley-replacement-stopper-skruelaag-prop-til-termoflaske-sort-11993p.html f.eks: www.amazon.co.uk/stanley-thermos-stopper-replacement/s?k=stanley+thermos+stopper+replacement Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.