+jaknudsen Skrevet 15. mai 2022 Skrevet 15. mai 2022 Mange soveposer har opphengsløkke(r) i fotenden av soveposen – på utsiden. Jeg vrenger alltid posene når jeg tørker dem, hvorfor er ikke løkkene på innsiden? Siter
Skogens Stønn Skrevet 15. mai 2022 Skrevet 15. mai 2022 (endret) For at du ikke skal surre tærne inn i dem så du ikke kommer deg ut av posen om mårran. Nei, jeg vet sannelig ikke. Jeg tror kanskje de er ment for å henge opp posen under oppbevaring, men løkker på innsiden (i tillegg) hadde jo vært smart da, så sant man altså ikke ender opp med å surre fast tærne i dem... Endret 15. mai 2022 av Skogens Stønn 1 Siter
haugoy Skrevet 15. mai 2022 Pålogget Skrevet 15. mai 2022 En gang i forrige årtusen, ble disse løkkene brukt til å feste grevlingen (trekket som var vanntett under og pustet over) til soveposen så den ikke skulle vri seg i løpet av natten. Kan være en etterlevning av dette? 1 Siter
+Espen Ørud Skrevet 15. mai 2022 Skrevet 15. mai 2022 Løkker på utsiden, i fotenden, hodeenden eller begge egner seg også for å feste f.eks i hengekøye osv så det blir ner stabilt. Så utvendige har flerfunksjon. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.