Lillemeg:) Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Er det noen som har vært på hornindalsrokken? Siter
ods Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Er det noen som har vært på hornindalsrokken? Hva er spørsmålet? Siter
ørjan Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 ÅST si side om Hornindalsrokken: http://www.aast.no/tur-hornindalsrokken.htm Siter
Lillemeg:) Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 nydelige bilder, har bare sett det på lang avstand så tenkte litt på forholdene osv der. Siter
Svein Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Arnt har også mye bilder fra Hornindalsrokken http://www.westcoastpeaks.com/Peaks/hornindalsrokken.html Selv om fjellet ser steilt ut, er det enkelt å nå toppen. Siter
Lillemeg:) Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Har slekt og familie som bor rett ved hornindalsrokken så vil gå på den til sommeren. Gleder meg så sykt mye Siter
Anders T Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 har hele slekta mi derfra, så ja, jeg har vært der. HUsker ikke mye, men er en nokså krevende oppstigning. Men for en utsikt du får hvis du har bra vær. Hornindal må jo kunne sies å ha alt norge kan tilby! Siter
Svein Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Spørs hva du legger i krevende, det er ikke teknisk vanskelig å komme seg til topps på Hornindalsrokken, langt i fra. Går en opp normalruta fra Hornindalssætra, er det litt bratt opp fra Blåvatnet. Men ikke vanskelig. Går en opp fra Kjellstaddalen, er det enda enklere. I toppområdet går en selvfølgelig inn i nord/nordøst siden før en går til toppen. Anbefalingsverdig tur med knallutsikt. Dessverre var jeg der før jeg kjøpte digitalkamera, så jeg har bare noen papirbilder fra toppen. Det var en kald og skikkelig klar høstdag. Siter
jarle Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 det er et par timer til toppen, kanskje noen flere om du tar det med ro helt ok, men kanskje litt guffent å gå for tett på de løseste stedene opp bratta. men å kalle det teknisk vanskelig er etter min mening å ta veldig hardt i... var der i juni, begynte kl 17 om ettermiddagen, men snudde litt før toppen pga eg var aleine, og at det skyet til... og skyene de fulgte etter meg tilbake til teltet... Siter
Lillemeg:) Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Det er utrolig fint i hornindal. leier hus der når vi besøker familien, og der er det utsikt utover hornindalsvatnet og fjellene rundt. Det er så sinnsykt nydelig:) Siter
andersp Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Har nesten blitt en tradisjon med et par dager ved Hornindalsvannet, med fjelltur og sommerfest etterpå. Sommeren 05 ble det Slogen, i fjor ble det Skåla, regner med at Rokken står høyt opp på lista på neste års Vestlandstur. Siter
Lillemeg:) Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Det kan jeg love deg. den er en topp som jeg har masse bilder av fra jeg var der sist. Var på støloen til slekta mi, og der ser du sett på toppen av rokken på andre siden av dalen. Super duper nydelig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.