DenGladeVandrer Skrevet 1. mai 2022 Skrevet 1. mai 2022 Bor i Oslo... aldri vært på Opstadåa. Er jo veldig lav vannstand i f.eks Leirs og Nitelva... og generelt på Østlandet. Hvordan vil det være å padle packraft Skarnes-Storsjøen eller motsatt i disse dager. (Lest at åa renner begge veier, avhengig av vannføring/tilførsel fra Glomma. Leker med tanken på cruising og køye på Storsjøen med start eller mål på Skarnes.. avhengig av vannføring og framkommelighet Siter
DenGladeVandrer Skrevet 7. mai 2022 Forfatter Skrevet 7. mai 2022 (endret) Da fikk jeg sjekka selv. (Tok toget til Stange og sykla hjem til Oslo via Odalen og Skarnes (og Blaker, Aursmoen, Fetsund og Strømmen) Enkleste måten å få sjekka slik dagen i dag var) Meget gode padleforhold i åa som jeg kunne se. Gleder meg til å ta åra fatt der. Fikk også funnet et bra sted å komme i land ved Funnefoss.(settes ut igjen ved campinga etter fossen).. så da blir det padling fra Skarnes til f.eks Fetsund eller Sørumsand etter hvert også. 😁 Endret 7. mai 2022 av DenGladeVandrer 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.