Populært innlegg Urban packrafter Skrevet 27. april 2022 Populært innlegg Skrevet 27. april 2022 Kære alle! Min prisvindende film Earning a River findes nu at se på Vimeo. Earning a River er en 40 minutter lang vandrings, padlings og fiske-dokumentarfilm, om seks venner der beslutter sig til at vandre til den flotte og øde Kaitum älv i det svenske Lapland for at padle floden og fiske i dens vand. Vejen dertil bliver dog sværere og strabadserne større. Earning a River er først og fremmest en varm film i øjenhøjde om at opleve naturen og fællesskabet i bjergene. Filmen vandt bedste danske film på Nordic Adventure Film Festival 2020 og er sidenhen blevet vist på en håndfuld andre filmfestivaler fra Ildlandet i Argentinia til Transsylvanien. Og nu også på internettet. Earning a River er mest af alt et enmandsprojekt som jeg har lavet imellem hverdagens strabadser med fuldtidsarbejde, husrenovering og børnepasning. Det har taget mig to år og har været en stor mundfuld. Jeg er rigtigt glad for resultatet og håber også at du vil nyde filmen. 🙂 Bedste hilsener Jacob Kastrup Haagensen 40 minutter, Engelsk tale 11 Siter
+ost Skrevet 27. april 2022 Skrevet 27. april 2022 Gleder meg til å se den. Uansett: gratulerer med vel gjennomført prosjekt! 1 Siter
Urban packrafter Skrevet 28. april 2022 Forfatter Skrevet 28. april 2022 Sitat ost skrev (21 timer siden): Gleder meg til å se den. Uansett: gratulerer med vel gjennomført prosjekt! Tusind tak Ost! Ja Earning a River er en lang film, så det kræver lidt tid at se den. Håber du kan lide den🙂 Siter
Urban packrafter Skrevet 28. april 2022 Forfatter Skrevet 28. april 2022 Franke skrev (10 timer siden): Skal sees👍 Lyder godt Franke. Håber du syntes om filmen 🙂 Siter
Odin1 Skrevet 29. april 2022 Skrevet 29. april 2022 Jeg likte filmen din veldig godt:-). Veldig bra fortalt historie og jeg er enig at det gir en annen følelse når man må slite for å nå målet hele veien, enn at man bare tar båt eller helikopter inn for å padle ut. Du viser også noen utfordringer med lettpakking som er spennende Gleder meg til å se mere fra deg 1 Siter
Urban packrafter Skrevet 30. april 2022 Forfatter Skrevet 30. april 2022 Odin1 skrev (På 29.4.2022 den 10.26): Jeg likte filmen din veldig godt:-). Veldig bra fortalt historie og jeg er enig at det gir en annen følelse når man må slite for å nå målet hele veien, enn at man bare tar båt eller helikopter inn for å padle ut. Du viser også noen utfordringer med lettpakking som er spennende Gleder meg til å se mere fra deg Tak Odin. Ja på trods af den tunge oppakning har vi mange fine letvægtsudstyr med os (bare lad være med at fejre fødselsdag samtidig er der mange tips at hente). På min vimeo profil ligger flere film. Jeg kan varmt anbefale inflatable people (engelsk) og alene på fjätan (dansk tale med tekster). Selvom de er gamle er de stadigvæk værd at se. 🙂 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.