Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med anbefalinger. Skal brukes litt i preparerte løyper, mest utenfor.

Må selges av Intersport, G-Sport eller Sport1.

Ikke med stålkanter. og Ikke smørefrie!!!, :D

mvh.

Annonse
Skrevet

Jo, hund er årsaken til det med stålkanter. Men bare glem dette. Ringte i morges til Åsnes og bestilte meg Åsnes Rago. De har jo stålkanter men jeg kan jo slipe den ned så..... :twisted:

Skrevet

Hej,

Hur bra är stighudarna som följer med Åsnes Rago? som jag har förstått det så täcker dom halva skidan, räcker det för en topptur med brant lutnning. Vi skall åka i mars till jotunheimen och gå på tur och kanske försöka oss på en topp (besshöe).

mvh

Fredrik

Skrevet

Kortfellene til Åsnes er veldig greie å ta på og av, men i bratte oppstigningar på hardt skavlete føre, brukar eg helst lange fellar.. Ein er avhengig av å treffe skavlene midt under skia, og blir gåande veldig anspent, då det lett kan gleppe om berre fram og bakpart på skia får kontakt med snøen. Men i moderate stigningar er kortfellene brukbare, og fordi dei glir lettare enn lange feller..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.