Gå til innhold
  • Bli medlem

Telemark-pyrenees


Dybvik

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har bestilt der to ganger (har faktisk en ordre inne nå..) Telemark-pyrenees har etter min spinkle erfaring god service og rask behandling. Posten er flaskehalsen her..

Til Norge gjelder Ex VAT priser, og hvis man bestiller over 700 Euro får man fri frakt.

Turhilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey! hadde inne en solid bestilling nå i høst, og fikk ex vat priser, men betalte frakt, sannsynligvis fordi det var snakk om en god del salgsvarer (fjorårsmodeller, en fin måte å spare enda mer på...).

kjøpte støvler, bukse, nye bindinger, og ski med bindinger til madammen. bindingene vi bestilte til skiene hennes var ikke på lager, og tok tid å få inn, så da fikk vi enkelt endret den delen av bestillingen, uten noe videre problem. de fikset også fort mitt ønske om den lange versjonen av skibuksa mi.

sendingen gikk fint, og det var også for meg Posten som stjal tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moms legges på ja, pluss et fortollingsgebyr, som posten tar for å sjekke om noe må fortolles. det må det jo sannsynligvis ikkje, men det må momses for... fikk momsen som oppkrav på sendingen da eg hentet den på det lokale postkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.