Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

10-12 meter nysnø på breene, hvor har du dette fra?

Skrevet

fantastiske nyheter. Hadde en anelse om dette når det har vært så mye nedbør vestpå i vinter. Må le av denne overskriften: Like ille på 90-talet, hva er det som er så ille med mye snø på breene?

Skrevet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe… Manglende snø i lavlandet kompenseres det for i rikelig monn til fjells. :) Minner så absolutt om vintrene tidlig på 90-tallet (og slutten av 80-tallet) dette.

Ser lovende ut for breene, som kanskje ikke blir helt avkledd til sommeren dersom nedbørmengdene fortsetter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det er meget bra, bortsett fra at enkelte hyttetak er utsatt :)

Skrevet

Kunne jeg velge ville jeg helt klart valgt vintere som nå, som redder breene. At det omtrent er snøfritt andre steder i landet er ikke så nøye for min del. I Valdres kommer det uansett snø selv om mengdene nede i hoveddalen er litt beskjedne i år. Men det kunne gjerne snødd litt mer over alpinsenterene :)

• 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.