begd Skrevet 2. april 2022 Skrevet 2. april 2022 Hei! I sesong 4 av "Med Monsen på villspor", bruker Lars en oransje skalljakke som jeg ikke greier å finne igjen etter utallige Google-søk. Er det noen her som vet merke og modell? Siter
+ketilring Skrevet 2. april 2022 Skrevet 2. april 2022 Det kan kanskje være en prototype av denne? https://larsmonsen.no/product/lars-monsen-borgefjell-jacket-blue-sapphire Siter
Ikigai Skrevet 2. april 2022 Skrevet 2. april 2022 Mammut Nordwand Advanced. Har regnbukse i samme serie som jeg er fornøyd med. Kjente igjen glidelåsdrageren. Lappene over logo er kun for å ikke reklamere for merkene. 1 Siter
begd Skrevet 2. april 2022 Forfatter Skrevet 2. april 2022 Ikigai skrev (1 minutt siden): Mammut Nordwand Advanced. Har regnbukse i samme serie som jeg er fornøyd med. Kjente igjen glidelåsdrageren. Lappene over logo er kun for å ikke reklamere for merkene. Der, ja! Tusen takk! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.