EirikCS Skrevet 20. mars 2022 Skrevet 20. mars 2022 Hei, har en ide om å gå denne runden: Valbuleino - Ranastongi - Hestbottjern - Smådalen - Hydalen - Valbuleino. I den forbindelse lurer jeg på om det er mulig å gå ned fra Ranastongi til Hestbotten (med firedagers tursekk)? Siter
graham Skrevet 20. mars 2022 Skrevet 20. mars 2022 Ikke vært der, så det er bare synsing fra meg, men jeg ville prøvd meg ned ryggen som går ned fra topp 1888 og nordøstover. En kilometer øst for Ranastongi altså. Eventuelt prøve seg ned rett øst for Kulehøla. Det ser greit ut på kartet i alle fall. Du kan jo pakke med deg en vandrestav eller to hvis sekken blir tung.. kjekke til å krysse bekker og elver er de også Siter
Bjellesau Skrevet 21. mars 2022 Skrevet 21. mars 2022 Jeg har heller ikke vært der, men bruker ut.no sitt kart med bratthetskartlag når jeg vurderer rutene mine. I tillegg sjekker jeg mapant.no. Men hvordan det er med snø, løs grus/stein er vanskelig å si. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.