turthomas Skrevet 13. mars 2022 Skrevet 13. mars 2022 Var på tur i helga og alkylatbensin hadde jeg glemt/venta med til siste minuttene. Pleier å kjøre på aspen eller cirkle k sinn. Det endte i hvertfall med at brodern svingte innom enten best eller schell i Rjukan og fikk med scanartic sinn versjon av alkylatbensin men som det også står blyfri 95 på. Endte i hvertfall med rensing av primus mellom hver fyring og litt vond lukt i teltet. Valgte å avslutte turen en dag før Siter
Daktari Skrevet 13. mars 2022 Skrevet 13. mars 2022 Håper at det der ikke er som den jeg akkurat kjøpte 5 liter av: https://www.biltema.no/fritid/hage/hagemaskiner/tilbehor-til-hagemaskiner/alkylatbensin-4-takt-1-l-2000046892 Siter
dsk Skrevet 14. mars 2022 Skrevet 14. mars 2022 Jeg har god erfaring med biltema sin, men ser at flaskekorken nå har annen farge, håper den er like bra for jeg har også kjøpt 5 liter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.