ChristianB Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 noen som vet hvordan det er å benytte denne som ly for vinteren nå om dagen? sparer jo en del vekt på det mener jeg.. christian Siter
maxwaagal Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 På denne linken finner du litt info og bilder av hytta: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=6367&highlight=hytta+++bandet Har selv overnattet der tidlig i januar 2000, det var før hytta ble tømt for senger, ovn og alt utstyr. Vi sov der i to netter og det gikk helt fint, var 20 minus ute og jeg minnes at vi klarte å få opp temperaturen inne i hytta til rundt 12 grader, hovedsaklig ved hjelp av primus. Det er utrolig flott der oppe på denne tiden og man er som oftest helt alene, så du kan nok trygt droppe teltet og basere deg på å bo under tak! Hva DNT skulle mene om saken er vel ikke så nøye bare du rydder etter deg når du drar. Noen retningslinjer for bruk av "nødbuer" kjenner jeg ikke til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.