Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
nem skrev (8 timer siden):

Artig at du nevner det. Jeg og en kompis prater om et kanobyggeprosjekt. Får se hva vi finner på, har sett både på å bygge strip men også duk.. Blir nok uansett ikke klart til sesongen i år så jeg må nok handle noe. 

Om du lager av duk, så er der nok mulig å få den klar til sesongen om du går i gang og jobber litt intensivt :)

Du klarer en strip også. Jeg brukte vel 3 måneder på min. Kano er litt mindre jobb.

Det som er viktig med strip (mener jeg), er at man må tenke at det er en bruksgjenstand som skal være funksjonell og tåle å få riper. Ikke et møbel/utstillingsobjekt, da går timene…

Så kan man bruke ferdig kjøpe seter som man setter inn, og ferdig kjøpt åre, for å spare tid.

Bruk sirkelsag til å slisse lister, ikke bordsag/gjerdesag. Det er enklere å få jevn tykkelse på den måten.

Endret av Marius Engelsen
  • Liker 1
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.