geirelling Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 De to sekundærtoppene 136.1 og 150.1 , ligger de på stien eller tråkket forbi hovedtoppene. Ser på bilde s. 441 i "bibelen " hvor jeg går ut fra at disse to knausene kan sees ? Turartikler ? Siter
Atomsilda Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hei! Legger ut noen bilder fra den fantastiske turen jeg hadde i høst 15.oktober da vi tok traversen fra Høgronden og til Digerronden. Siter
Alek Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Trist at Rondane heller ikke fikk slippe unna disse 10-20m haugene som finnes på ekstremlistene. Da jeg gikk over Midtrondene i 99 var ikke dette i mine tanker enda jeg gikk oppom alle punktene. Jeg burde ha tenkt på det siden jeg var 10 meterjeger den gang, men jeg som mange andre stolte blindt på Røynelista. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Kjipern det, Alek Nå må du opp på de triste steinhævvene igjen! Siter
Alek Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg driver på andre runden når det gjelder Rondanetoppene. Dama som også samler må jo få med seg disse hun også. Og Rondane kan være et flott avbrekk etter bretrasking og klyving i Jotunheimen(selv om Jotunheimen selvsagt er nr. 1 ), så det blir muligens en repetisjon på Midtrondene til sommeren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.