Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to sekundærtoppene 136.1 og 150.1 , ligger de på stien eller tråkket forbi hovedtoppene. Ser på bilde s. 441 i "bibelen " hvor jeg går ut fra at disse to knausene kan sees ?

Turartikler ?

Annonse
Skrevet

Trist at Rondane heller ikke fikk slippe unna disse 10-20m haugene som finnes på ekstremlistene. Da jeg gikk over Midtrondene i 99 var ikke dette i mine tanker enda jeg gikk oppom alle punktene. Jeg burde ha tenkt på det siden jeg var 10 meterjeger den gang, men jeg som mange andre stolte blindt på Røynelista.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjipern det, Alek :oops: Nå må du opp på de triste steinhævvene igjen!

Skrevet

Jeg driver på andre runden når det gjelder Rondanetoppene. Dama som også samler må jo få med seg disse hun også. Og Rondane kan være et flott avbrekk etter bretrasking og klyving i Jotunheimen(selv om Jotunheimen selvsagt er nr. 1 :oops: ), så det blir muligens en repetisjon på Midtrondene til sommeren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.