Adler Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 TØNSBERG OG OMEGN FJELLSPORTGRUPPE Hvis du kjenner til eller vet noe om gruppa jeg snakker om her, så vil jeg gjerne høre om det. Det sto om den under nyheter, at den var blitt medlem i NKF, men jeg har ikke vært i stand til å finne den under søk der. Den er visstnok startet i 2006. takk Siter
morten Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Har du hørt med turistforeningen lokalt, mener den heter Tønsberg og Omegtn Tf. og det er ikke uvanlig at det dannes fjellsportgrupper i de lokale turistforeningene. Siter
Adler Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 jeg trodde det var snakk om en ny gruppe, ikke den gamle klatregruppa til turistforeningen Siter
CHo Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Sjekk denne linken http://www.n3sport.no/Organisation.asp?WCI=wiOrgStructure&orgelementid=568135 Her er det i hvertfall oppgitt et navn med en link til adresser, telefon og E-post adresse som kanskje kan bringe deg videre. CHo Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.