Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg kjøpte meg en Black Diamond Spaceshot 2 hodelykt for noen måneder siden og er veldig, veldig skuffet over batterilevetiden, både ved bruk av halogenpæren og led'ene.

Selv med led'ene, og det på svakeste styrke, brukes batteriene (hele 6 stk AA) opp i løpet av noe sånt som 10 - 15 timer. Bruker jeg led'ene noen få timer kan jeg nesten ikke bruke halogenpæren før den begynner å blinke pga lite batteri. Helt håpløst

Jeg har prøvd tre forskjellige typer batterier, bl.a. Duracell. Lykten er blitt brukt både i rundt +10 og i minusgrader, hvilket egentlig er irrelevant da jeg har hatt batteripakken under skjorten og inntil kroppen hver gang.

Er det noen andre som har vært like uheldige i sitt valg av lykt? Finnes det noen med noen reddende tips?

Legger ved et bilde av lykten så folk kan kjenne igjen et dårlig produkt ved senere anledninger.

post-898-133474446783_thumb.jpg

Annonse
Skrevet

klag! det er sikert ikkke noe vitts men det er jo alltid lov å prøve. jeg skifter batteri i min ledlykt 2 ganger hver vinter (petzl zpika plus) å den bruker bare 3stk AAA, nå skal det jo sies at jeg for det meste bruker ei silva halogenlykt, men ledlykta brukes rimelig ofte den også. led'ene bruker jo minimalt med strøm så skjønner ikke helt hvorfor det problemet oppstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.