andersno Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Det har fortsatt ikke kommet snø her, og på årets siste dag prøvde jeg meg på en tur i marka for eventuelt å finne en snøklatt. Men det ble med drømmen, snøen kunne bare så vidt skimtes i det fjerne. Et riktig godt nytt år ønskes dere alle. Gjerne med litt skiføre Siter
Odin Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Kjørte over Saltfjellet i går kveld, på Sørsiden av fjellet mot Dundelandsdalen var det rikelig med snø. Mindre snø på Nordsiden, men absolutt skiføre. Må nevnes at jeg kjøre over der for en uke siden, og da var det ikke mye snø å skryte over. Siter
ørjan Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Enda opp på Hallingskeid i den store snøjakta. Stort sett fine forhold torsdag og fredag med lite vind og sol. Vart litt meir vind laurdag... Siter
Lyngve Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Flotte bilder fra Hallingsskeid det der.... Til Andersno får jeg si som Svein pleier å si: I fjellet er det alltid snø!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.