Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger Norge på langs med kjæresten min 2009. Planen er å begynne i sør på vinterstid og komme til Nordkapp på sommerstid en gang.

Vil gjerne komme i kontakt med noen som har fullført Norge på langs og kanskje få noen tips og anbefalinger.

Annonse
Skrevet
Planlegger Norge på langs med kjæresten min 2009. Planen er å begynne i sør på vinterstid og komme til Nordkapp på sommerstid en gang.

Vil gjerne komme i kontakt med noen som har fullført Norge på langs og kanskje få noen tips og anbefalinger.

se litt rundt her på forumet og du finner masse..! evt søk.

• 3 uker senere...
Skrevet

Heisann.

Kjempegod idè!!

Jeg gikk hele grensen mellom Norge og Sverige vinteren 2005. (Opptakene fra turen ble vist på TV2 i høst under tittelen Grenseløse Stavtak" hvis dere så det programmet?!)

Hvis dere trenger tips eller ønsker å vite om fallgruver dere kan regne med å møte på så er det bare å ringe/maile.

Blir litt stor jobb og beskrive hele ekspedisjonens mange utfordringer i èn mail :-)

Men èn ting er sikkert: dere går mot en opplevelse dere aldri kommer til å glemme, og som kommer til å gi dere noen minner som ingen kan kjøpe eller lese seg til.

Det er fornuftig av dere å starte planleggingen i så god tid. Jeg brukte også 2 år på planleggingen og det viste seg å være helt nødvendig, ikke bare for min egen del, men også for å greie å overbevise sponsorene at dette var alvor!

Lykke til.

Mvh Benny Sætermo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.